piątek, 28 września 2012

Był zakaz,czy nie było?

Boni: nie było zakazu otwierania trumien z ciałami ofiar katastrofy smoleńskiej - Katastrofa smoleńska - Onet Wiadomości

Jakkolwiek było, prawdy i tak dowiedzą się dopiero nasze wnuki.Tzn,nie moje,bo ja dzieci nie mam.  Ale czyjeś na pewno.My mamy nie znać prawdy, bo tak jest na rękę tym,którzy skorzystali na tej katastrofie,a skorzystali potężnie. Zaś cała reszta narodu straciła. Straciła jedynego prezydenta, który potrafił "się postawić" i zażądać szacunku dla Polski i Polaków. Potrafił zatkać gębę pieskom pani Eriki Steinbach, wystawiając w odpowiedzi na ich żądania rachunek za odbudowę naszego kraju ze zniszczeń wojennych. I nie bał się Rosji.
Tak, wiem, programowo się go nienawidzi. I to otworzyło drogę do władzy tym, którzy dopuszczają, by nas poniżano i okradano. I którzy mają nasz naród za niewolników albo bydło robocze. Sługusom obcych państw. Ludziom bez sumienia i honoru.
Gratuluję tak zwanej "większości wyborców". Mogą być z siebie dumni.

6 komentarzy:

  1. Nie chcę komentować samego posta. Bo czy zakaz był czy go nie było to dziś niczego już nie zmieni.
    Ale retoryka nienawiści mnie irytuje. Ile czasu można rozdrapywać rany aby się nie zarosły. Dla wielu Polaków Kaczyński był prezydentem (dobrym czy nie niech każdy sobie oceni) szanowanym. Ale po tych wszystkich szopkach wokół po prostu już tego słuchać nie można. Takie sprawy albo załatwia się w sądzie bo to jest właściwe miejsce, albo się ich nie rusza, bo nie ma podstaw. A takie ciąglę jątrzenie przynosi więcej szkody niż pożytku.
    Pozdrawiam

    PS
    Niezmiennie zapraszam do siebie. Mój blog jest wolny od polityki: http://leslie-warszawski.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe,że pogląd inny niż preferowany przez "Partię Miłości Słońca Peru" to zaraz "retoryka nienawiści".Sądy mamy,jakie mamy,rany zapaskudzone źle się goją mimo zaklęć znachorów.Takie życie,dzięki za tę "retorykę nienawiści",Evivo;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuglarzu. Nie znasz moich preferencji politycznych, więc Twoje oceny są oderwanie od rzeczywistości. Uważam tylko, że każdy dzień tej "retoryki miłości" lansowanej przez koncern medialny Rydzyka szkodzą pamięci Lecha Kaczyńskiego. Coraz wiecej ludzi ma już tego dosyć. Po prostu po ludzku.

      Usuń
    2. Widzisz Leslie,od czasu "grubej kreski" mam ciężką alergię na zasypywanie prawdy piachem,albo słownym bilonem.A czym jest "koncern Rydzyka" wobec koncernu Agora et consortes
      to chyba sam widzisz.Ale ja wcale nie skakałem Ci do gardła;)Odniosłem się do tego polsko-polskiego meczu,nie do Twojej osoby.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Rzecz w tym, że stosowane są podwójne standardy. Retoryka nienawiści w wykonaniu Tuska i spółki jest cacy, a w wykonaniu PiSu i Rydzyka jest be. Ciekawe czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że od środowisk chrześcijańskich oczekuje sie miłości a nie nie nienawiści?

      Usuń